DORUČENIE A POŠTOVNÉ
Dodanie je do 1-3 pracovných dní od objednávky. Dodávame s doručovacou službou GLS. Posielame v rovnaký alebo nasledujúci deň od objednávky. To platí pre výrobky na sklade. Ak určitý produkt nie je na sklade, odošle sa, keď bude opäť na sklade.Pred doručením dostanete SMS správu alebo vám doručovateľ zavolá na telefón, ktorý zadáte pri objednávke. Ak sa nenachádzate na tejto adrese, dostanete oznámenie o opätovnom doručení nasledujúci pracovný deň alebo sa môžete dohodnúť s doručovateľom na prevzatí balíka na inom mieste, ktoré vám vyhovuje (obchodné podmienky GLS).Doručenie je bezplatné. Platíte iba 1,99 €, ak chcete platiť na dobierku. Ak platíte vopred kartou alebo PayPal, nemáte tieto náklady. Platba je možná na dobierku, Paypal alebo platobnými kartami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).

Objednávanie produktov:
1. Výrobky sa objednávajú prostredníctvom našej webovej stránky. Kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“ sa vybraný produkt pridá do košíka. Ak si chcete tento produkt objednať, kliknite na tlačidlo „košík“ a potom na tlačidlo „Pokračovať k platbe“. Zadajte podrobnosti o doručení. Zadajte všetky informácie – na váš e-mail vám zašleme faktúru a pokyny na použitie. Nakoniec vyberte spôsob platby (na dobierku, platobné karty alebo paypal) a kliknite na tlačidlo „Kúpiť“. Produkty sa považujú za objednané, keď zákazník zadá všetky informácie a potvrdí objednávku. Číslo objednávky sa zobrazí na obrazovke a bude oznámené, že objednávka bola zadaná. Potvrdenie objednávky dostanete e-mailom z webovej stránky www.vivozebra.sk. Ak e-mail nedostanete, skontrolujte priečinok Propagácie alebo Spam. Ak vo vašom e-maile stále nie je žiadne upozornenie, uistite sa, že ste zadali správny e-mail alebo, že v košíku nie sú žiadne ďalšie produkty.

Objednávky uskutočnené do 12:00 sú zvyčajne odoslané v ten istý pracovný deň. Objednávky uskutočnené po 12h sú odoslané nasledujúci pracovný deň. Prvý pracovný deň pre doručenie začína nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Sviatky a víkendy sa nepovažujú za pracovné dni. Objednávky uskutočnené prostredníctvom expresného doručenia majú prednosť. Expresné objednávky do 14:00 sa zvyčajne odosielajú v ten istý pracovný deň a objednávky uskutočnené po 14:00, sú odoslané nasledujúci pracovný deň.

2. Výrobky si môžete objednať aj emailom. Pošlite nám email s nasledujúcimi informáciami: MENO, PRIEZVISKO, PRESNÚ ADRESU (vrátane PSČ), telefónne číslo, na ktorom vás kurier zastihne v čase doručenia, e-mail (pre pokyny a faktúru) a produkt, ktorý chcete objednať. V prípade, že produkt vyžaduje ďalšie informácie – farbu, veľkosť, tvar, modely…. Napíšte, o ktorú možnosť máte záujem.

Všetky objednávky odoslané telefonicky alebo e-mailom budú odoslané v ten istý alebo nasledujúci pracovný deň. Ak platíte na dobierku – príplatok bude 1,99 € za objednávku – suma je vždy rovnaká, bez ohľadu na to, koľko produktov si objednáte.

Vivovita d.o.o. sa zaväzuje odoslať všetky objednané produkty, ktoré sú na sklade v čase objednania, v rovnaký alebo nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ vybraný produkt nie je na sklade a nie je možné ho doručiť včas, obdrží zákazník e-mailom alebo telefonicky správu, ževýrobok nie je na sklade a kedy bude nová dodávka alebo kedy je naplánovaný dátum expedície.

Fotografie produktov na www.vivozebra.sk môžu mať informačný charakter a nemusia nevyhnutne zodpovedať vzhľadu a obsahu produktu. Spoločnosť Vivovita d.o.o. sa snaží zabezpečiť, aby informácie v popise produktu boli presné a neodchyľovali sa od skutočných. Ak sa na výrobku vyskytne nejaká vada, ihneď ju opravíme, akonáhle nás o tom niekto informuje.
Platba možná: na dobierku, platobnými kartami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) alebo PayPal. Na dobierku je potrebné uhradiť poplatok – 1,99 €.

Preprava a balenie výrobkov:
Objednané výrobky budú expedované a zabalené takým spôsobom, aby sa pri preprave a doručení nepoškodili.Kupujúci je povinný skontrolovať balík pred jeho prevzatím. Ak je na ňom viditeľné poškodenie, musí to okamžite oznámiť doručovacej službe a prijatú zásielku odmietnuť. Objednávku doručíme na adresu zákazníka s doručovacou službou GLS.
Dodacia lehota je 1-3 pracovné dni. Tento termín sa môže predĺžiť z dôvodu nepresných informácií o doručení, zvýšeného doručenia balíkov vo vašom regióne, sviatkov, vyššej moci alebo dôvodov, ktoré nemôžeme ovplyvniť.V prípade objednávok odoslaných do 12:00 bude doručenie rovnaké v pracovný deň a po 12:00 nasledujúceho pracovného dňa. Prvý pracovný deň pre doručenie sa začína nasledujúci pracovný deň. Sviatky a víkendy sa nepovažujú za pracovné dni.

Riešenie sťažností:
V spoločnosti Vivovita d.o.o. urobíme všetko pre to, aby sme každú reklamáciju alebo sťažnosť vyriešili čo najskôr. Rešpektujeme zákon o ochrane spotrebiteľa a urobíme všetko pre to, aby sme našli pozitívne riešenie alebo aby sme vám odpovedali na vašu otázku.
V prípade akýchkoľvek nejasností, sťažností alebo otázok nás kontaktujte na adrese:
Adresa: VIVOVITA – Gls Logistic Park
Budča 1039, 962 33 Budča
Na e-mail : [email protected]
Na telefóne : +421 2 33 22 10 40

Reklamačný poriadok sa posudzuje interne a je riešený s kupujúcim a spoločnosťou Vivovita d.o.o. Ak dohodu nie je možné vyriešiť vzájomne, za všetky spory je zodpovedné Európske stredisko pre riešenie sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ľubľana SI.
Spoločnosť musí informovať kupujúceho-odosielateľa o reklamácii alebo sťažnosti do 7 pracovných dní, že je v procese spracovania a kedy môže očakávať odpoveď.

Kontrola balíka:
Balík skontrolujte okamžite a v prítomnosti doručovateľa. V ojedinelých prípadoch sa berú do úvahy následné reklamácie poškodenia, dodania. V mene kupujúceho nemôžeme ako odosielateľ vyriešiť reklamáciu poškodených balíkov, preto musíte o poškodení balíka upovedomiť doručovaciu firmu a vyplniť správu, ktorú požiadate kuriéra, ktorý ju musí doručiť, prijať a podpísať. V prípade poškodenia obalu alebo produktu nás prosím tiež informujte Vivovita d.o.o. písomne na náš e-mail [email protected].

Vrátenie a výmena produktov:
V súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa má zákazník právo odstúpiť od nákupu pri nákupoch na diaľku (online nakupovanie), a to bez uvedenia dôvodu a vrátiť produkt na adresu spoločnosti. Právo na odstúpenie od zmluvy musí zákazník uplatniť do 14 dní od prijatia produktu (počas tejto doby musíte spoločnosti zaslať oznámenie o vrátení). To sa deje tak, že spoločnosti písomne oznámi vrátenie prostredníctvom e-mailu na adresu [email protected]. Kupujúci potom musí najneskôr do 30 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť tovar zabalený v nezmenenom množstve a forme a nepoškodený a nepoužitý spoločnosti, spoločnosti Vivovita doo, VIVOVITA – Gls Logistic Park, Budča 1039, 962 33 Budča
Náklady na vrátenie výrobkov hradí odosielateľ – kupujúci. Zásielky s výkupnou
spoločnosťou Vivovita d.o.o. neprijíma.

Závada v kvalite:
Kupujúci môže uplatniť svoje práva vyplývajúce zo vady kvality, ak na túto vadu upozorní predávajúceho do dvoch mesiacov odo dňa zistenia vady. Spotrebiteľ musí chybu podrobnejšie opísať v oznámení o chybe a umožniť predávajúcemu kontrolu veci.
Spotrebiteľ môže predávajúceho na vadu osobne upozorniť, na čo mu musí predávajúci vydať potvrdenie, alebo ho môže informovať prostredníctvom oznámenia zaslaného na adresu Vivovita d.o.o. Vivovita d.o.o., Litijska cesta 259, 1261 Ľubľana – Dobrunje

Predávajúci nezodpovedá za materiálne vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od doručenia veci kupujúcemu.

Má sa za to, že vada už existovala v dobe dodania, pokiaľ sa prejavila počas šiestich mesiacov od dodania. Práva spotrebiteľa uvedená v prvom odstavci zaniknu dva roky od dňa, kedy predajca informoval o vade.

Spotrebiteľ, ktorý riadne upozornil predávajúceho na vadu, má právo požadovať od predávajúceho: odstránenie vady tovaru alebo vrátenie časti sumy zaplatenej v pomere k vade alebo nahradenie tovaru novým bezchybným tovarom alebo vrátenie zaplatenej sumy.

Ak nie je spochybnená existencia vady tovaru alebo nezrovnalosti v poskytovanej službe, musí spoločnosť vyhovieť žiadosti spotrebiteľa podľa § 37c a 38 tohto zákona čo najskôr, najneskôr však do ôsmich dní.

Spoločnosť musí písomne odpovedať na žiadosť spotrebiteľa najneskôr do ôsmich dní od jej prijatia, ak je spochybnená existencia chyby na tovare alebo nezrovnalosti v poskytovanej službe.

Článok 43b zákona na ochranu spotrebiteľa stanoví, že v prípade zmlúv uzavretých na diaľku musí spotrebiteľ obdržať informácie uvedené v článku 43b najneskôr pre tým, než je zmluva alebo ponuka záväzná, a to:
-podmienky, lehoty a postup pre uplatnenia práva na odstúpenia od zmluvy bez uvedenia dňvodu v súlade s šlánkami 43č a 43d zákona na ochranu spotrebiteľa spoločne s formulárom na odstúpenie od zmluvy uvedeným v piatom odstavci článku b43d

Odstúpenie od zmluvy nie je možné v prípade:
Kupujúci nemá právo na odstúpenie od zmluvy u výrobkov, ktoré sú vyrobené podľa presných pokynov spotrebiteľa a sú šité na mieru jeho osobným potrebám. Použitú kozmetiku, ktorá sa používa na starostlivosť o pokožku, nechty, oči a vlasy, tiež nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia a hygieny. Odstúpenie tiež nie je možné pre zakúpenú kozmetiku, ktorá už bola použitá, pretože otvorené a použité kozmetické výrobky nie sú vzhľadom na svoju povahu vhodné na vrátenie. Informujeme všetkých zákazníkov, že otvorené kozmetické výrobky, ktoré už nie sú pôvodne zabalené, sú použité a z ktorých boli z hygienických a zdravotných dôvodov odstránené bezpečnostné a ochranné povlaky, nebudú vymenené a nevracajú sa (pokiaľ sa na tom spoločnosť vopred s kupujúcim nedohodla). Ak zákazník nie je presvedčený o ich fungovaní, môže sa predbežne zaregistrovať v spoločnosti (povinne po predchádzajúcej dohode), kde má možnosť vyskúšať kozmetické výrobky alebo pomôcky, aby sa ubezpečil, o ich účinnosti.

V prípade, že zákazník vráti výrobok, o ktorom zistíme, že bol poškodený nesprávnym alebo nevhodným používaním alebo manipuláciou, ktorá nie je nevyhnutne potrebná na určenie povahy, vlastností a prevádzky tovaru, reklamácie nebudeme môcť to vziať do úvahy. To isté platí, ak zákazník zmešká 14-dňovú lehotu na vrátenie produktov, považuje sa to za zamietnutú reklamáciu a ak zákazník chce, aby bol rovnaký výrobok odoslaný späť, hradí náklady na vrátenie balíka a náklady na vybavenie neoprávnenej reklamácie, čo je 5 €. V opačnom prípade produkt zničíme. To isté platí pre všetky balíky pre produkty zakúpené na iných webových stránkach a zaslané zákazníkom na našu adresu.

Všetky kozmetické výrobky sú úplne bezpečné na použitie a prihlásené v EU portále- Cosmetic Products Notification Portal.

Spotrebiteľ musí vrátiť tovar predávajúcemu nepoškodený a v rovnakom množstve, a to pokiaľ nie je tovar bez zavinenia spotrebiteľa zničený, poškodený, stratený alebo jeho množstvo nekleslo.

Odstúpenie od zmluvy nie je možné u všetkých elektronických zariadení, spotrebičov, spotrebnej elektroniky a iných výrobkov vyžadujúcich pre svoju činnosť batérie alebo elektrinu, v tom prípade môžete od nákupu odstúpiť, iba ak je tovar vrátený spoločnosti za podmienok uvedených v predchádzajúcom odseku a v originálnom balení, vrátane obalov a fólie a bez odstránenej ochrany. Výrobok musí byť v úplne rovnakom tvare, v akom ho dostal zákazník, nesmie byť poškodený, používaný alebo zmenšený z hľadiska množstva. Všetky tieto produkty majú tiež jednoročnú záruku, ktorú môžete uplatniť u svojho predajcu alebo autorizovaného servisného strediska. Ak kupujúci pošle reklamáciu v stanovenej lehote a vráti produkt za podmienok predávajúceho na jeho adresu, vráti mu predávajúci kúpnu cenu, a to najneskôr do 14 dní od prijatia produktu. Náklady na vrátenie alebo výmenu produktov sú náklady pre zákazníka. Spoločnosť neprijíma zásielky s uplatnením, preto neposielajte také zásielky, pretože budú vrátené na vašu adresu.

UPOZORNENIE! Pre právnické osoby musia byť výrobky nepoškodené, v pôvodnom obale, nezmenené z hľadiska množstva, so všetkými ochranami a pečaťami, a to platí pre VŠETKY VÝROBKY ponúkané spoločnosťou Vivovita d.o.o. V prípade fyzického poškodenia produktu alebo množstva je právnická osoba je povinná uhradiť spôsobené škody.

Zodpovednosť za vady materialu! (Zdroj: Kódex povinností (OZ-NPB3))

Spotrebiteľ musí vrátiť tovar predávajúcemu nepoškodený a v rovnakom množstve, pokiaľ nie je tovar bez zavinenia spotrebiteľa zničený, poškodený, stratený alebo sa jeho množstvo nezmenšilo. Spotrebiteľ nesmie výrobok volne používať, dokiaľ neodstúpi od zmluvy. Spotrebiteľ môže výrobky prehliadnuť a vyskúšať v rozsahu nevyhnutne potrebnom na zistenie skutočnej situácie. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak je toto zníženie výsledkom správania, ktoré nie je nevyhnutne potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru.

Spotrebiteľ môže tovar prehliadnuť a vyskúšať v rozsahu nevyhnutne potrebnom na zistenie skutočností. Spotrebiteľ je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ak je toto zníženie výsledkom správania, ktoré nie je nevyhnutne potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru.

Ak spotrebiteľ už vec dostal a odstúpi od zmluvy, bude vec vrátená alebo odovzdaná spoločnosti alebo osobe poverenej spoločnosťou k okamžitému prevzatiu alebo najneskôr do 14 dní po oznámení uvedenom v odseku 1 článku 43 h [tohto zákona, ak spoločnosť neponúka vyzdvihnutia vráteného tovaru. Vec sa považuje za včas vrátenú, pokiaľ ju spotrebiteľ odošle pred uplynutím 14 dňovej lehoty pre vrátenie. Podľa kúpnych zmlúv môže spoločnosť zadržať vrátenie prijatých platieb, kým nebude vrátená položka prijatá alebo kým spotrebiteľ neposkytne dôkaz, že položka bola vrátená, ak spoločnosť neponúka možnosť prevziať vrátenú položku sama.

Kupujúci potom musí najneskôr do 30 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť tovar zabalený v pôvodnom zabalenom stave, v nezmenenom množstve a podobe, nepoškodený a nepoužitý spoločnosti, na adresu Vivovita d.o.o, VIVOVITA – Gls Logistic Park
Budča 1039, 962 33 Budča